Alle de oftest stillede spørgsmål

Vi vender op og ned på en hel branche. Derfor forstår vi godt, hvis du har en masse spørgsmål til os. Her kan du finde en masse svar, og hvis du stadig har spørgsmål til os bagefter, så er vi altid klar på en snak. :)

Barn holder far for øjnene

Om konceptet

Oftest stillede spørgsmål

Her kan du læse om vores koncept, og blive klogere på hvordan søren et værksted bliver pakket ned til én bil.

  • 1. Start med at udregne din pris i bookingflowet
    2. Vælg dato, tid og sted
    3. Mekanikeren kommer til dig. Han ringer 30 minutter inden ankomst
    4. Betal med faktura eller MobilePay hos mekanikeren Modtag sundhedsrapport sammen med rapport for udført arbejde
  • Vi kommer altid til dig. Om du er hjemme, på arbejde eller til fødselsdag hos svigermor.
  • Du undgår at spilde tid på et værksted Kvaliteten af arbejdet er på niveau med fysiske værksteder Du får prisen up front Du vælger selv tid og sted Du får forklaret det udførte arbejde uden volapyk Slå Autopilot til og lad os huske dig på vedligeholdelsesopgaver og sæsonopgaver
  • Vi er ISO-certificerede på miljø- og arbejdsmiljøområdet med ISO 14001 og ISO 45001.

    ISO 14001 er en miljøcertificering, som blandt andet betyder, at vi håndterer vores affaldssortering miljømæssigt forsvarligt.

    ISO 45001 er en certificering for arbejdsmiljø og sikkerhed som betyder, at vi passer på vores medarbejdere - både mekanikerne på vejen og kollegaerne på kontoret.

    De to cerificeringer er vigtige for os, fordi de fortæller kunder og kollegaer, at vi passer på hinanden og miljøet. Det betyder også, at vi kun udfører opgaver på vejen der ikke belaster miljøet eller vores ansattes arbejdsmiljø.

    Vores mekanikere er selvfølgelig uddannede, og særligt fælles for dem alle er, at de er ærkære om deres arbejde.
  • Ja. Vi udfører 90% af alle henvendelser på vejen. Resten klarer vi på vores værksted, og bliver det aktuelt, står vi for at hente og bringe din bil.
  • Vi har udviklet et koncept som gør, at vi kan komme omkring bilen på samme måde som på et værksted. Vores biler er særligt byggede til opgaven, så vi har de rette værktøjer og remedier ved hånden.
  • Nej, det gør vi ikke. Vi er ikke prisbaskerne på markedet. Til gengæld finder du ingen, der gør bilservice og -reparation lige så nemt, som os. Vores service er pakket ind i convenience og kompetence, uden at prisen stikker af.

Når vi er på besøg

Oftest stillede spørgsmål

Læs de spørgsmål vi oftest bliver stillet, om hvordan det fungerer når vi er på besøg hos dig.

  • Nej, ikke på vores vagt. Vores mobile værksted er ISO-certificeret. Det betyder, at vi er underlagt en række krav. Vi skal bl.a. opsamle og indsamle alt spild og affald fra hvert besøg. Vores mekanikere lægger måtter under bilen. Olien opsamler de i en balje, og overfører til en hermetisk lukket dunk, hvorefter indholdet bortskaffes korrekt på en genbrugsstation.

    Vi opfører os ordentligt, når vi besøger dig.
  • Vi udfører den aftalte opgave, følger producentens forskrifter og bruger originale dele. Hvis mekanikeren opdager kritiske fejl og mangler, bliver du informeret - vi udfører intet andet end den aftalte opgave uden din accept.

    ...og det er alligevel ikke helt sandheden. Hver gang vi besøger din bil, udfører vi et sundhedstjek med 30 kontrolpunkter. Efter besøget modtager du en sundhedsrapport på din bil så du altid ved, hvordan den har det.
    Du betaler aldrig for rapporten - det er bare en del af vores grundige serviceniveau.
  • Medmindre du skal bruge din bil, skal du ikke sætte tid af til os. Det skal helst ikke koste dig tid, at få bilen på værksted.

Sådan booker du en opgave

Oftest stillede spørgsmål

Inden vi kan komme på besøg, skal du booke en opgave. Her finder du svar på, hvordan du gør dét.

  • I vores bookingflow finder du servicen 'Fejlsøgning'. Den kan du med ro i maven vælge, hvis du er i tvivl. Du er også altid velkommen til at fange os på telefonen eller chatten, og så kan vi forsøge at spore os ind på problemet.
  • Så er du kommet til det rette sted! Vores mekanikere er mestre til at forklare tingene så alle kan være med. Og hos os er det helt OK at ringe og sige "Hej, min bil siger *squieeer, squieeeer* når jeg sætter i gear". Lyddiagnoser er en del af hverdagen hos os.
  • Ja, det kan vi. Vælg forsikringsselskab i bookingflowet eller skriv en kommentar ved booking.