OmnicarService bliver til BoxNow
Alt det, du kender os for, forbliver, som det er. Vi har stadig de samme dedikerede mekanikere. Den samme gode service. Og det samme mobile værksted, der kommer til kunden. Kort sagt: Servicen er den samme. Indpakningen er ny.
Vi gør det smart, så du får det nemt
Vi er her stadig for at revolutionere automekanikerbranchen
Vi opdaterer navnet og indpakningen, fordi vi vil kommunikere endnu tydeligere, hvad vi står for: Det skal være nemt, digitalt og sofavenligt, at være kunde hos os.
Så hvad betyder det for dig? Egentlig ikke meget, udover at du fremover vil se vores nye navn i kommunikationen. Vi kommer stadig til at levere:
- Den samme kvalitet, når vores mekanikere ruller ud til kunderne.
- Den samme fleksibilitet, hvor vi kommer til kunderne.
- Den samme dedikation til at gøre det nemt, at have bil.
Vi holder hvad vi lover, og vi er lige her, hvis når der er brug for os.
Din digitale og personlige mekaniker
Navneskifte eller gearskifte?
Vi tror på, at vi kan blive en endnu bedre mekaniker for dig. Løsningen er digital.
Vores gratis og digitale løsning, ServicePlan, er opgraderet. Fremover hedder det Autopilot, og vi har skruet op for funktionerne. Ja, faktisk har vi doblet antallet af vedligeholdelsesopgaver, som bliver automatiseret for dig.
Det er stadig gratis.
Chefen i butikken
Derfor er gearskiftet nødvendigt
Alt vi gør, handler om convenience, troværdighed og relationer. Skiftet handler om at give plads til netop dét.
Respekt for din tid og din tillid
For mig handler BoxNow om meget mere end biler. Det handler om at tage sig godt af mennesker. Vi gør det nemt for dig at få din bil serviceret – men vigtigst af alt, vi gør det med respekt for din tid og din tillid.
Mikkel Christensen, CEO i BoxNow