4,9 af 5 stjerner på Trustpilot

Toyota-værksted og service hjemme hos dig

  • Service udført efter Toyota’s specifikationer
  • Kun mærkegodkendte reservedele med garanti
  • Samme kvalitet som på et autoriseret værksted – men med den ekstra bekvemmelighed, at vi kommer til dig
Rat i bil, Toyota-logo, stationært, foran gearstang.

Samme kvalitet som hos Toyota

Din Toyota er kendt for pålidelighed, effektivitet og innovation, og derfor fortjener den kun den bedste service.

Hos BoxNow sørger vores erfarne mekanikere for, at din Toyota får den nødvendige omsorg, uanset om du kører en robust Hilux, en familievenlig RAV4 eller den banebrydende, elbilsdrevne bZ4X. Vi tager os af din bil, som om den var vores egen.
Vores mekanikere arbejder ud fra de samme servicetjeklister, som Toyota’s egne værksteder bruger. Det betyder, at vi altid udfører præcis det arbejde, som Toyota selv anbefaler. Med mærkegodkendte reservedele sikrer vi, at du bevarer garantien, og vi tilbyder altid minimum 3 års garanti på alle reservedele.
Din opgave løser vi hos dig, på det tidspunkt der passer dig bedst – det er bekvem service uden at gå på kompromis med kvaliteten.

En lilla varevogn med teksten "BoxNow Mekaniker i din indkørsel" holder parkeret foran et hus. Tekst på siden: "Hej! Skal du også have mekaniker på besøg? Vi reparerer og servicerer din bil i din indkørsel, på dit arbejde, i dit sommerhus... BoxNow, boxnow.dk

Din Toyota, din komfort – vælg den rette service

Når du vælger BoxNow til at servicere din Toyota, får du både bekvemmelighed og tryghed.

Vi bruger kun mærkegodkendte reservedele og følger Toyota’s serviceprocedurer nøje. Samtidig får du 3 års garanti på alle reservedele, så du kan føle dig helt tryg ved, at din bil er i de bedste hænder.

En mekaniker løfter en sølvfarvet bil med en donkraft på en indkørsel. Bilmotorens kølerhjelm er åben, og en blå bil står ved siden af.

Det siger vores kunder

Mere end 23.000 løste opgaver

90% af vores kunder vælger os igen og igen.

  • Professionel service

    Super behagelig og professionel service af min bil. Og dejligt nemt det foregår på hjemmeadresse.

    Tonni, 20. marts

  • XPENG service

    Dennis var meget imødekommende og fortalte hvad der skulle ske. Meget venlig og engageret person. Han må helt sikkert gerne lave næste service også.

    Jonas, 6. marts

  • Service af Xpeng G9

    Mumin fra BoxNow var super rar, faglig stærk og effektiv ifbm. årlig service af bil, på min adresse. Ydermere afhjalp han på et lille software-problem, som jeg havde med førersædet - hvilket han kendte alt til og helt ubesværet fik det løst. Tusinde tak for god service, til en førstegangs-bil-servicerende kunde. Altsammen tog under 30 min.

    Kristina, 12. februar

  • Super service på Land Rover

    Alt fungerede som planlagt og jeg sparede 900 kr, i forhold til et tilsvarende eftersyn hos Land Rover. Tak for en fantastisk oplevelse.

    Finn, 4. december

  • Simpelthen fremragende

    Simpelthen fremragende - Nfally var tydeligt en erfaren Tesla mekaniker, super behagelig, og ydede en ekstra service. Jeg har med det samme valgt at få vores anden bil ind i deres service ordning. Fri for alt bøvl med at skulle på værksted. De kom her og fixede det hele. Også rart at kunne have en personlig kontakt med Nfally, som var mekanikeren.

    Jørgen, 1. juli

  • Bremser på Mercedes

    Akut udskiftning af bremser og knækket forfjeder inden biltur til Italien. Med kun 3 dages varsel blev min Mercedes ordnet af dygtig og professionel mekaniker således at jeg 24 timer senere kunne køre afsted. Stor tak til alle for at kunne ordne bilen med så kort varsel. Vil fremover bruge jer og anbefale jeres professionelle firma.

    Frank, 29. juni

  • Havde bestilt bremseservice for min Tesla

    Jeg havde bestilt bremseservice til vores Tesla model 3. Nfally var meget serviceminded og med stor smil. Det repræsenterer et firmapolitik, som man kan stole på. Selvom vores bils bremser ikke blev ordnet på dagen pga. en fejl registrering af reservedelen, men han håndterede arbejdet meget professionel og bestilte reservedelen med det samme. Han udtrykte beklagelse for fejlregistrering, men det var forståeligt for os som kunde.

    Assad, 27. juni

  • Klar anbefaling. God kvalitet.

    Super enkel booking proces og perfekt udført arbejde på vores Citroen C3. Skønt at slippe for ‘besværet’ med at køre bilen hen til et værksted og leje en ‘låne’bil. De udførte service mens jeg selv var på arbejde. Kan klart anbefale dem! Prisen var desuden 1000kr billigere end hvad alm. Citroen værksted ville have!!

    Martin, 14. juni

  • Service på Xpeng G9

    Fik udført 20.000 km service på min bil, uden for mit kontor i dag. Super servicemindet mekaniker der udførte service. Kontaktede mig ca. 30 min før ankomst, og kom tidligere end aftalt, hvilket passede mig fint. Efter service fik jeg fin information om det udførte, og vejledning om bilen. En god oplevelse herfra, som godt kan anbefales til andre.

    Lars, 29. maj

  • Førsteklasses service og rep.

    Prisen var fin og arbejdet der blev udført, er absolut anbefalelsesværdigt. Et par småproblemer der opstod blev løst, selvom bilen er sjælden i DK Smart Fortwo Brabus (Findes kun 3), kunne de umiddelbart klare tingene.

    Thorleif, 7. februar

  • Altid vildt god service med enorm grundighed og ordentlighed.

    Jeg kan især godt lide, at de aldrig forsøger at 'opfinde' fejl på min bil, som kan give dem et falskt mersalg - og samtidig er gode til at rådgive ift. hvad jeg skal være opmærksom på med min gode, gamle Ford Focus. Bravo!

    Jeppe, 15. december

Er du i tvivl om noget?

Ofte stillede spørgsmål

  • Vi servicerer alle Toyota-modeller, fra den kompakte Yaris til den kraftfulde Land Cruiser og den elektriske bZ4X. Uanset om din bil er ny eller gammel, benzin eller el, sørger vi for, at den får den pleje, den har brug for.
  • Ja, vi følger Toyota’s egne serviceprocedurer og tjeklister, hvilket sikrer, at din bil får den samme grundige behandling, som den ville få på et autoriseret Toyota-værksted. Vores system opdateres løbende med Toyota’s nyeste serviceplaner, så vi altid udfører det arbejde, din bil har behov for.
  • Et Basisservice hos BoxNow omfatter de vigtigste kontroller og vedligeholdelsesopgaver, som Toyota anbefaler. Vi følger altid den nyeste version af Toyota’s servicetjekskema, så du kan være sikker på, at din bil er i gode hænder.
  • Vores Service efter forskrifterne er skræddersyet til din Toyota’s specifikke behov. Ved at bruge Toyota’s nyeste serviceplan sørger vi for, at alle nødvendige opgaver udføres, og din bil forbliver i topform, uanset alder eller kilometerstand.
En mand i sort t-shirt står udenfor et hus med rødt tegltag, omgivet af træer og en garage. Han kigger mod venstre.